klauke-sklep.pl

Zamawiaj z darmową dostawą przy zamówieniach powyżej 500,00 zł - Sprawdź >>

Zamknij

Serwis narzędzi

DOSTAWY NARZĘDZI DO SERWISU

 

WYPEŁNIJ FORMULARZ I WYŚLIN NARZĘDZIE DO SERWISU:

 

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

 

  • Narzędzia przeznaczone do naprawy prosimy wysyłać na adres:

ENERGOTYTAN SERWIS, 32-660 Chełmek, Plac Kilińskiego 2 z dopiskiem „serwis”

Dla narzędzi będących w okresie gwarancji naprawa prowadzona jest zgodnie z szczegółowymi warunkami zawartymi w karcie gwarancyjnej produktu.

  • Narzędzia należy dostarczyć do serwisu na koszt właściciela narzędzia ( zakup na FVAT)
  • Uwaga ! Nie przyjmujemy paczek w formie gotówkowej (gotówka przy odbiorze)
  • Narzędzia po pozytywnej akceptacji i naprawie gwarancyjnej odsyłane są na koszt gwaranta

 

Dla  narzędzi pogwarancyjnych przebieg naprawy jest następujący :

  1. Przegląd narzędzia.
  2. Przygotowanie oferty naprawy i przesłanie jej do klienta.
  3. Oczekiwanie na akceptację oferty (złożenie zamówienia w formie w formie złożonego na piśmie zamówienia wygenerowanego z systemu).
  4. Wydanie technikowi części potrzebnych do naprawy narzędzia bezpośrednio z magazynu firmy Energotytan lub zamówienie do Producenta.
  5. Naprawa narzędzia.
  6. Wysyłka naprawionego narzędzia (w przypadku wysyłki za pobraniem, faktura dołączana jest do paczki).

Podstawowe warunki na których przyjmowane są narzędzia do naprawy:

  1. Przyjęcie narzędzia do naprawy wiąże się z koniecznością opłacenia ekspertyzy naprawy w wysokości:
  • Narzędzia mechaniczne -100 zł netto.
  • Narzędzia hydrauliczne - 150 zł netto.
  • Narzędzia akumulatorowe - 200 zł netto.
  • Pompy elektrohydrauliczne i akumulatorowe - 1000 zł netto
  1. W przypadku akceptacji, opłata ta nie jest naliczana.
  2. W przypadku zamówienia usługi naprawy koszt wyceny nie jest wliczany do kosztów usługi.
  3. Dla napraw pogwarancyjnych serwis udziela 3 miesięcznej rękojmi na części i podzespoły użyte do naprawy oraz na usługę (nie dotyczy części i podzespołów eksploatacyjnych).
  4. Koszty ekspertyzy nie uwzględniają ponownego złożenia narzędzia / urządzenie odsyłane jest w częściach.
  5. W przypadku nieodebrania narzędzia w terminie, klient wyraża zgodę na:
  • wysłanie narzędzia na jego adres za pobraniem należnych kwot (wcześniejsze powiadomienie)
  • na naliczenie opłaty składowej za każdy dzień magazynowania po terminie odbioru,
  • utylizację narzędzia po 3 miesiącach składowania
Sklep internetowy Shoper.pl